Banery reklamowe

Statyczna reklama zewnętrzna charakteryzuje się prostotą i ogromną skutecznością. Banery reklamowe są idealnym sposobem na to, aby odbiorcy szybko zaczęli daną markę. Raz zainstalowany baner będzie reklamował firmę, jej usługi lub produkty przez cały czas z taką samą skutecznością. Aby jednak zadbać o ten ostatni parametr, przy wyborze reklamy warto uwzględnić kilka czynników.

Banery reklamowe – podstawowa reklama dla firm

Miejsca ruchliwe, np. galerie handlowe, krótkiego zatrzymania, w pobliżu dróg, a także platformy stojące to idealne lokalizacje na reklamę każdej firmy. Budżet wydawany w Polsce na tego typu marketing wizualny nie zmniejsza się pomimo powstawania i rozwoju nowych mediów. W banery reklamowe warto zainwestować zarówno wtedy, kiedy firma dopiero się rozwija i potrzebuje zyskać rozgłos, jak i w sytuacji, gdy zależy nam na ciągłym poszerzaniu świadomości marki.

Popularności prezentowanego rozwiązania sprzyja fakt, że technologie poligraficzne bardzo szybko się rozwijają. Sprawia to, że profesjonalne banery reklamowe są dostępne w stosunkowo niskich cenach.

Rodzaje banerów wielkoformatowych

Wyróżniamy kilka podstawowych rodzajów banerów na reklamę. Do głównych zaliczyć można:

  • banery typu frontlit – stworzone z tkaniny poliestrowej, wytrzymałe i niedrogie, a do tego dostępne w przeróżnych gramaturach; spotykamy je najczęściej na stelażach ściennych zainstalowanych na budynkach,
  • siatka Mesh – specjalistyczne banery reklamowe z tworzywa typu Mesh charakteryzują się specyficzną strukturą z wieloma mikroskopijnymi otworami, są bardzo wytrzymałe i umieszczane często w formie reklamy dwustronnej na wielkogabarytowych stelażach instalowanych przy drogach i ciągach pieszych,
  • banery reklamowe dwustronne – nadruk realizowany jest po obydwu stronach, może być identyczny bądź różny,
  • reklamy odblaskowe – wielkogabarytowe reklamy z elementami odblaskowymi stanowią ciekawą alternatywę względem tradycyjnych. Mogą być wykorzystywane przy drogach jako reklama wpisująca się np. w kampanię społeczną.

Parametry banerów reklamowych

Decydując się na wydruk banerów, warto zapoznać się z kilkoma aspektami technicznymi. Wszystkie banery reklamowe muszą mieć określone następujące parametry:

  • format – zazwyczaj mieści się w przedziale 100 x 100 cm – 400 x 200, ale istnieje też możliwość stworzenia reklamy o nietypowych rozmiarach,
  • dodatkowe podłoże,
  • technologia nadruku,
  • kolorystyka,
  • sposób zagospodarowania krawędzi,
  • rodzaj uchwytów montażowych i oczkowania.

Powyższe wypunktowanie obejmuje najważniejsze parametry, ale oczywiście nie wszystkie. Warto wybrać już teraz profesjonalną drukarnię internetową, aby stworzyć spersonalizowany projekt reklamy wielkoobszarowej, która skutecznie zareklamuje prowadzoną działalność gospodarczą. Dodatkowe informacje znajdziecie na stronie https://www.drukarniaonline.pl/product/print/1735/banery

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here